2013. május 17., péntek

Holnap reggel 9 orakkor startol s Swimathon. Az iden nem gyurodnak a tamogatok. Gondolom nem egeszen a lelkesedessel van baj, hanem sokkal inkabb az anyagiakkal es a bennunk levo felelemmel, hogy megtarthassuk azokat a raadas - targyakat, elemiszercikkeket, ruhazati cikkeket, elvezeti cikkeket es boldogtalansagot biztosito nivot, amihez hozzaszoktunk.
Mert a rabsagot es boldogtalansagot igenis meg lehet szokni.
En magam is bunos vagyok. Bevallom.
Van bennem felelem es sok olyan dologrol ami folosleges - ugy erzem, hogy nem tudok megvalni tole, mert akkor szegenyebb leszek.
Holott melyen bent, tudom, hogy engem is megbetegitett a kor szelleme.
Mert az igazi szabadsag nem targyakhoz kotott.
Hanem a lelkiekhez.
Volt egy nehez idoszak az eletemben, amikor fizikai agresszionak voltam kiteve.
Ma is emlekszem - soha nem voltam szabadabb, mint akkor es ott.
Ez mar tul volt a bosszun es a haragon.
Amikor mar ertettem es sajnaltam a masikat.
Mert tudtam, hogy szenved. Sokkal jobban mint en magam.
Akkor tanultam meg mi a szabadsag.
Nem fizikai, nem foldhozragadt, nem is a biztonsag - hanem a lelek szabad szarnyalasa.
Masik hasonlo szabadsagom annak a felejthetetlen idoszaka volt, amikor teljesen Istennek szenteltem az eletem. Na akkor repultem. De az nem egeszen en voltam - aki harcosnak szulettem. Mert erre teremtett az Isten. Kesore, de mondta. Lehet hogy korabban is, de en ekkor hallottam meg.
Azota mar csak a gyerekeim mellett es a serultek koreben erzem magam szabadnak.
Amikor megszunik az ido es ter.
Igazandibol semmi de semmi mas nem fontos. Csak a jelenlet.
Erre hivnalak meg teged es csaladodat holnap is.
Amikor nehany csodas ember tarsasagaban uszni fogunk - ertuk.
Nagyobb szukseguk van ra, mint eddig barmikor.
Egy otthonra van szukseguk - arra az idore, ha idos es beteg szuleik elhunynak. Mert ha nincs meg a HIFA PARK - csak egyetlen alternativa marad - az istentelen oregek otthona vagy pszichiatriai kozpontok.
Lehet hogy elsore nem ertesz - de ha ismered Sparta modszereit a tanulmanyaidbol - kovetkeztethetsz arra, hogy mit is tesz a tarsadalom> kirekeszti oket.
Vannak csodalatos mestereim kozottuk.
Akik elni tanitanak. Oromre, szarnyalasra, tulelesre.
Szeretem oket. Nevukon szolitom - mert pontosan tudom honnan jonnek, hova mennek es kezdem sejteni azt is, hogy miert kaptak ezt a jelenletet foldi letuk soran.
Ok igazi tanitok. Akik korlataik ellenere szabadon elnek.
Egyedul a tarsadalom szab gatat nekik.
De a tarsadalom en vagyok es te.
Tehat valtoztathatunk ezen.
Nem kell hozza semmi mas, csak egy kis joakarat.
Ha keszen allsz az elso lepesre - latogass a honlapra - swimathon.ms, vagy gyere ki holnap reggel 9re.
En varni fogok rad - mert bizom benned, ahogy magamban is.
Tobbre teremtett a Joisten, mint a fogyasztas.
Hiszed?
Mert en mar igen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése