2013. április 5., péntek

olvasgatom a manna.ro-n, hogy tiltakozik Parászka Boró,  a kommentek után előáll az allergiám. Bepirosodnak a szemeim, ömlik az orrom és a könnyeim, mutálásnak indul a hangom, nehezen lélegzem és bepirosodik az orrom alatt. aztán pár óra múlva olvasom a fejleményeket,  hogy tiltakozik a tiltakozás ellen Ufó -és rájövök, hogy nem ijesztő hely a világ.
amíg férfiak és nők vannak és mindenki végzi a maga dolgát - nincs mitől félnünk.
mert a délben - csak a kommentek után, azt hittem, hogy van.

számtalanszor éltem át a saját bőrömön, hogy problémahelyzetben mennyire áldásos tud lenni a férfi szemszögéből is elemezni a dolgokat.
ők ugyanis nem érzelmileg reagálnak le elsősorban dolgokat.
és ha a Jósiten megáldotta egy csepp humorérzékkel és nagyvonalúsággal - akkor több mint kegyes volt hozzánk.
én egész életemben ilyen férfiakat kergettem, ugyanis ilyen az én apám.

az egész család leblokkol az óriási nagy, megoldhatatlan probléma előtt - ő meg egy poénnal hídat képez a kilátástalanság és megoldás szakadéka között.

találkoztam egyszer egy ilyen férfival a munkám során is. (csókoltatlak kedves Krisztián). mint minden csoportban - itt is nők képviseltették magukat hatalmas százalékban. kialakult a probléma, beállt a hisztéria és erre megszólal a fent említett fiatalember teljes értetlenséggel a szemében - hogy de lányok, hol is van itt a probléma? nincs vagy csak én nem látom jól?
az egyszerű kérdéstől, a kérdésben rejlő igazságtól, a magabiztos, férfias fellépéstől és az érzelemmentes reakciótól - egyszeriben mindenki ráébredt arra - hogy basszus, ez tényleg nem egy probléma...
Nincs ott férfi - kitör a háború.

ezért kellenek de nagyon a férfiak.
hogy tiltakozzanak a tiltakozás ellen - megmutassák a másik oldalt - elbillentsenek bennünket a kizárólag érzelmeken alapuló megközelítésektől és hogy kiegészítsenek.

ma amikor három körül azt hittem nincs remény - az ISTEN megmutatta nekem a FÉRFIT.

A gyermekek mostanság ezzel nyaggatnak:
- anya Isten férfi vagy nő?
Mert Anna szerint egy normális Isten csakis NŐ lehet, míg Balázs szerint természetesen csakis FÉRFIemberről lehet szó az Istenség esetében.

És ebben a tanúlság az kéremszépen, hogy ők ösztönből tudják, hogy mire is jó a másik nem, vagy igen:) egymás kiegészítésére. mert amikor azt mondom, hogy is-is, mindkét nem sajátosságait magában hordozza - a nemek teremtője, azonnal témában vannak. és értenek. míg nekem állandó példák kellenek, hogy tisztában legyek azzal, hogy miért nem jó az embernek egyedül lennie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése