2013. február 4., hétfő

Mami

egy 197o-ben árvíz által megcsócsált halványzöld szekrény,
egy ismétlődő hang,
egy jellegzetes szag, egy íz - ez is mind mind te vagy.
szerettelek nagyon - s tudom hogy nem mentél el, mellettem vagy.
szomorú vagyok, 
a szívem haldoklik - s talán én magam is vele halok.
szeretném ha tudnád...küzdök, 
és ha tehetem, minden jóban benne vagyok.

a gyermek, a kicsi, tudod - tegnap rámtette forró kezét - 
s azt kérdezte - anya mikor leszel végre boldog, majd rámakasztotta mélykék szemét.

a börtönöm falai között,
melyek mindenikét magam húztam fel egyedül,
leontanám most azonnal - de tehetetlen vagyok, kegyetlenül.

vergődöm és kiáltozom,
segítség sehol, reményem is halott,
tudod Mami - azt hiszem, ebbe is kicsit ismét belehalok.

átjár a kegyetlen fájdalom
kérdezés nélkül mar, s visz mindent, amit csak tehet
segíts kérlek - azt hiszem itt már élőben nem remélhetek.

egy szó kellene csak,
egy hang,
hogy jó, hogy vagyok.
s folytatnám a harcot - mindent ott, ahol tegnap abbamaradott.

a szó késik,
a hang is várat - talán nekem sem elég.
ha készen leszek - új lélekben hagyhatom el ismét szenvedésem tetthelyét.
marad a bőr, a hetedik vagy hetvenhetedik talán...
gyere megváltás, ne várass - elég volt és lépni is kellene ... talán.

1 megjegyzés:

  1. Gondolok rátok, imádkozok, hogy segitséged legyen....segitség meg bárhonnan jöhet.

    Cz

    VálaszTörlés