2013. január 9., szerda

Nemregiben talalkoztam a legunalmasabb emberrel, akit valaha ismertem. Soha nem volt benne semmi kulonleges. Igy amikor vegre ferjet talalt, megkonnyebbultem sohajtottunk fel - na hala Istennek...
Mert annak ellenere, hogy unalmas volt, meg nem volt benne semmi, amitol dogleni szokott a legy - rengeteg pozitiv tulajdonsaggal ekeskedett. Megbizhatosag, harmonia, belso beke, kiegyensulyozottsag, szervezettseg, kedvesseg.
Pont eleg jo tulajdonsagok ahhoz, hogy egy okos, hozza hasonlo ferfit, aki nem csak a kulso jegyek alapjan itel es dont, levehessen a labarol.

Az eskuvo fergetes volt. Ilyen bulin eletunkben nem voltunk sem azelott sem azutan.
Reggelig mullattunk es masnap meghivtak magukhoz morzsazni, mindenkit, akit tehettek.
A szuloktol kapott lakas tagas volt, modern, konfortos, meleg es napfenyes.
Igazan orulni tudtam oromuknek.
Vannak emberek, akik megerdemlik.
Na ok ilyenek voltak, erted?...
Ket gyerekuk szuletett. Egeszsegesek, szepek, aranyosak.
Volt ido, hogy nem talalkoztunk gyakran, de a neten allandoan kovettuk egymas pereputtyat es aktualis sziluettjet.
Es en biztam benne, hogy ok boldogok.
Voltak napjaim, amikor ez adott erot.
Ne, ok valoban boldogok. Ha nekik megy, pedig igazan nem kulonlegesek - masnak, vagy eppen nekem miert ne menne?

Es akkor ma - belebotlok az utcan. Rendeltetesszeru.
Mintha ki lenne csinalva.
Alig ismerek ra.
Furcsa, trendi cuccokban, kihivo szinekben, a haja atfestve szokere, a szemuvege kicserelve kontaklencsevel, a kormei frissen felrakva.
Nem birom befogni a szam az amulattol.
Mondom Piri, lehidalok...
Egyaltalan nem rossz. Fura es en nem birom egy teto ala hozni veled, de kifejezetten elonyos. Erted?
Boldog - mondja.
Szarnyakat kapott es repul.
Szerelmes.
Olyan idegrohamot kapok, hogy percekig hahotazom, a jarokellok bamulnak, hogy mi van, hulyekurvakiutottemagatbiztos...
Kibe - kerdezem gyanakodva percek mulva.
Mondja valik. Uj PARTNERE van. Mar a szotol is hasmenest kapok.
De mondom Piri, te bazd meg nem valhatsz csak ugy...
Rajovok, hogy semmi kozom - mondom utolso szalmaszalkent - s a gyerekek?
Hat - nyertesek.
Igy ket apjuk lesz. Az apjuk imadja oket, az uj parom is gyermekszereto. Mi kell ennel tobb?
S mondom - tovabbra is sapadtan - mi lett?
Ha...semmi. Neked nem kell kontorfalaznom - emlekszel milyen lapos ez a Joska...
Ket lapos ko egyutt merul - de ha egyiket magaval repiti valami, talan mindkettonek eselye van a jobbra. En megkaptam. Most Joska kovetkezik. En az eselyt megadtam neki...

Orakig nem talalom magam.
Kikapcsolok telefont.
Elfeledkezem mindenrol - a szavai es az uj imidzse tombol bennem.
Estere mar tudom, talan ez a no tudott, tud es mindigis tudni fog valamit, amit mi tobbiek nem.
Resen kell maradnom.
Tole tanultam hazasodni.
Tole tanultam toleralni.
Tole tanulok merni valtani es merni repulni, vagy reptetni.
Ki tudja meg mi minden van a tarsolyaba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése