2013. január 14., hétfő

Használati utasítás szexuális kapcsolat létesítése céljából férfiaknak, a Nőhöz

1. Nem minden nem, nem - de vannak olyan nemek, amik tényleg azt jelenthetik, hogy nem. Mit kell tenned ebben az esetben a jó dekódolás érdekében? Figyelj a hangsúlyra! A nyújtott neeeeeeeeem - lehet igen, de sokszor nem. A rövid és elhadart nem - az lehet nem, de van, hogy igen. És a normál hangsúllyal mondott, normális ütemben kidobott nem - lehet néha igen, de van úgy, hogy nem is.

2. A fáj a fejem - jelentheti azt is, hogy valóban fáj a fejem - ahogy azt is, hogy egyáltalán nem fáj a fejem, valami más bajom van - általában olyasmi, amiről nekem sincs fogalmam, úgyhogy ha sokat kérdezed - vagy megmondom őszintén, hogy nem tudom, amit te idegesen nem fogsz válasznak tekinteni és elfogadni, vagy kitalálok valamit, hogy lerázzalak, mert ahogy említettem - ma olyan fejfájós hangulatban vagyok.

3. Ma én kezdeményekezek, dölj hátra. - próbáld meg a helyzet magaslatán fogadni, ne lepődj meg, ne tégy megjegyzéseket, mert erősen kiteszed magadat annak a veszélynek, hogy hátat fordítok neked. Ne vágj pofákat és ne adj ki szokatlan hagokat, mert mindet - velem szemben intézett támadásnak fogok minősíteni.

4. Ha valóban aktív, jól működő szexuális életet szeretnél élni velem - hosszabban mint 5 másodperc ne bámúlj sem reális sem virtuális fehérnépeket. Ha mégis kinyúlik ez a reakciós idő - köhhints és mond el, hogy jajj beh gusztustalan ez az egész. Ha én dícsérem, te akkor is váltig állíts, hogy egyáltalán nem reális - erre egy normális férfiember sem tudna begerjedni. Ha észreveszem, hogy begerjedtél, fogd a melegre meg a vacsorára amit én főztem.

5. Ha elmegyek zuhanyozni, ne jelentsd be, hogy meztelenül fogsz várni, mert megijesztesz. Te viszont soha ne ijedj meg ha én megígérem, de útközben meggondolom és mire kijössz réges rég alszom.

6. Ha gyakran akarsz elérni és jóban szeretnél maradni velem - gyere a lelkemtől. Tudom, hogy hatalmas nehézség mindez neked, aki még a lélek létezésében is kételkedsz - de mutassak neked nagyobb és erősebb bizonyítékot annál, hogy ha nem onnan közelítesz - kerülni foglak hetekig vagy hónapokig.

7. Mit jelent a női lélek az előjátékban, aktusban, orgazmusban ?- mindent, amit a te nemi szerved képvisel az életben. 

8. Ha szeretsz és ezt meg is akarod nekem mutatni - ne ugorj rám - mert megijesztesz. Nekem egyszer mondani kell, aztán gyengéden kell velem bánni - ugyanis nekem ez jelenti a szeretet kifejezését.

9. Soha ne vesd a szememre, hogy nem szeretlek eléggé az előző pont tanúlságai miatt.

1o. Ha nem értesz semmit ezekből a fent említett pontokból - hidd el semmi gond az aggodalomra, sokszor én sem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése