2013. január 6., vasárnap

Gondolkodtál-e már valaha azon, hogy vannak pillanatok az életben, amikkel nem egyszer, hanem időszakonként ajándékoz meg bennünket egy felsőbb hatalom. Én körömszakadtáig hiszem az Istent, de hogy TE minek nevezed, szabadon engedlek.

Elég az hozzá, nevezzük ezt déjà vu-nek vagy egyebnek, ezek a pillanatok nem véletlenek.
Valamiért többször előnkbe jönnek, felszólítanak vagy megszólítanak és minden egyes alkalommal üzenethordozóak. Hogy vesszük-e az adott kódot vagy sem, hogy éppen melyik része képvisel számunkra értéket életünknek éppen abban a szakaszában, az ugyebár sokmindentől függ.
A lényeg a nyitottság és befogadás, elfogadás.
Aztán meg, egy következő szinten annak a megfejtése, hogy mit kellene nekem ebben a helyzetben a fejlődésen kívűl tennem. Mert valamit minden bizonnyal…

Kicsit így élem meg én a tizenévesekkel való foglalkozásokat. Van egy körforgásuk. A kontinuitásnak is van varázsa és üzenete, de ez valami más…

Annak idején, amikor először vettem részt ilyen munkában, még szinte gyerek voltam. Alig voltam idősebb, mint azok a tanítványok, licisták, akiknek az egészségmegőrzési felvilágosítást tartottuk.

Aztán, megismétlődött az alkalom, a tevékenység, a varázslat – néhány évvel később, terhes kismamaként – amikor nem szégyelték megkérdezni tőlem a fiatalok, hogy mi a véleményem a védekezésről, az abortuszról, a gyermekvállalásról és a szabad szexről – mert valahogy bennem volt a téma. Mintegy hozta magát. És sikerült nyitottnak, befogadónak és elfogadónak lenni, annak a szent és nemes célnak az érdekében, hogy a nap mint nap abortálásra kényszerúlők között, legalább azok közül a fiatalok közül ne legyenek jelen, és legalább abban az évben…

És most ismét felcsillant az esélye egy programnak, mely megengedi számomra ennek a varázslatnak az újraélését.
Viszem a hivatalos témát … a cél a prevenció, az egészségmegőrzés.
Hogy mi az én egyéni célom?
Hogy lelkemnek abból a szeletéből, tudásomnak és tapasztalatomnak annak a bugyrából tudjanak táplálkozni ezek a diákok, amely a legnagyobb hasznukra vállik.
Ebben az időszakban erre kérem a Jóisten kegyelmét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése