2012. december 18., kedd


Motivációkon gondolkodtam.
Meg rugalmasságon.
A tegnap szembesülnöm kellett ismételten azzal az alapigazsággal – hogy rajtam kívül senki, semmiben nem áll az utamban.
Magyarán, ha valami fontosra készülök – aminek elég nagy a tétje ahhoz, hogy izgalmat keltsen bennem, akkor egy tényező az, ami válságba sodorhatja a végkifejlet sikerét. És az nem más, mint én magam.
Abban a kegyelemben részesültem ebben a katasztrofális esztendőben , hogy kezdenek a dolgok lassan-lassan összeállni. Mintha egy hatalmas puzzleon dolgoztam volna kereken 33 évet – amiből semmit nem láttam, és most, annak ellenére, hogy nem látom az egészet felülről – de legalább kaptam egy képet, ami után dolgozhatom – és a részek kezdenek összetalálni, amikbe hatalmas energiákat fektettem bele – eddig el, úgy tűnt – eredmények nélkül.
Itt van ez a hatalmas szűrő – bennem és benned. Még olyan emberel nem találkoztam, akinek ne tette volna tönkre az életét.
Mindenféle képekből és hangokból áll össze – és az a rejtett, brutális, szadista tulajdonsága – hogy mindenhol kínoz, ahol nem kellene.
Kapcsolatokban, projektekben, munkákban, helyzetekben, feladatokban.
Rájöttem, hogy italozni nem szeret.
Azaz, annyira beképzelt, hogy ha olyan társaságban keveredsz, ahol pohaazgatni kezdenek, sértődőtten elmegy. Hangosan veszekszi, becsapja az ajtót és fenyeget a holnappal.
Na igen.
A holnap az nehezebb.
Akkor jön. Újult erőkkel, mert amíg te dorbézoltál, ő pihent.
Mond és magyaráz, és fenyeget és lehord.
Te meg – egyezzünk meg, túl gyáva vagy, hogy szembeszállj vele.
Mostanában két harcászati eszközzel mérkőzöm meg vele.
Az egyik – az itallal való fenyegetése.
Nem manifeszt módon fenyegetőzöm. Csak alattomosan. Előveszem a poharat, az üveget és magamban kéjenckedem, hogy most akkor mennyire jó lesz, mert szépen kiütöm magam.
Erre ő – sértődötten elszalad – én az üveget elteszem és nyugodtan dolgozom.
A másik – házon kívüli módszer. Az eszköz a nyelőcsövemben van.
Egyszerre nyelek és gondolok.
Elmészteajóbüdöspicsába – itt dolgoztam ezen szépen ennyi ideig és most tönkre akarod tenni.
Halálra sértődik.
Napokig nem tér vissza.
A cél az, hogy teljesen kicsináljam.
Ha rájöttem és végeztem vele – szólok…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése